Mooooi. Tänään ei oo tapahtunu kummempia, oon alkanu kaveria ja oleskellu kotona. Eilen tulin Torniosta, olin mökillä. Huomenna pitäs alkaa vielä kaveria ja miettiä vähän ens viikon Helsinki reissua. Tiistaina pitäis lähteä junalla (?), asia on vielä vähän kesken... Sitten pitäis mennä sinne uimastadionille vai mikä onkaan ja linnanmäelle. En oo kyllä ite mikää hurjapää mutta kyllä mää varmaan uskallan niihin vähän "nössömpiin" laitteisiin mennä:DD Pitäis vaan eka katella netistä että mimmosia hotteleja siellä on, pitäis löytää joku suht halpa.

Oon taas miettiny asioita.. Vaihteeksi. Esimerkiks, mitä järkee on käydä koulua? Ai siksi että oppis jotain? Miksi tehdä n. 80 vuotta töitä? Maapallo on aika vanha ja tulee olemaan pystyssä aika kauan vielä. Ei merkitse mitään joku koulu siinä, tai edes 80 vuotta. Puhutaan vaan että maailma on niin hieno asia, mutta senkin joutuu jättämään ja ei saa tulla enää koskaan takaisin. Jos kuolee huomenna? On ihan turhaan opiskellu muutaman vuoden. Vitsi mitä roskaa!

Ens viikonloppuna isälle. Pelottaa vähän. Isä nimittäin on aika kova juomaan, mutta nyt se ei vissiin voi ottaa mitään koska sillä on joku ihmeen lääkitys. Mistä minä tiedän mikä lääkitys, vissin joku sellanen veren paksunnus lääkitys:D Lähetään Virpiniemeen pitään koiraa irti ja käytetään uimassa. Sisko lähtee päiväreissulle Ruotsiin (siinäkään nää mitään järkeä!!) ja oon sen aikaa vastuussa yksin koirasta. Kiira nukkuuki nyt mun vieressä. Muka vesikoira, käytin sitä merenrannassa tänään uimassa eikä kahlannu kuin muutaman kerran. Se täyttää ihan kohta viis kuukautta:P Vauvahan se vielä on mutta tuntuu että se on jo viistuhatta vuotta ollu meillä.

Ottaa päähän. Me oltiin mun kaverin kanssa ennen tosi hyviä kavereita mutta mua otti päähän kun se hakkas mua ja olin kynnysmatto, haukku ym. Laitoin välit poikki. Se on nyt vaja kaks kuukautta valittanu mulle joka ikisestä asiasta, siitä kuinka paska ihminen se on, siitä että mun on pakko olla sen kanssa ym. Sitten sanoin sen parhaalle kaverille että puhuu sen kanssa ja kuuntelee. Se sano että miks puhuisin, sun vikaa kaikki. Tääki tekee hyvää itsetunnolle. Ensinnäkin oon alkoholistin lapsi ja toiseksi toi kaveri juttu ja oon kuulemma kaikkeen syypää. Mutta nyt taidan tästä lopetella.. Hei!